Często zdarza się, że tytuł przyciąga uwagę, lecz po zapoznaniu się z treścią, żałujemy kliknięcia. O tym, jak tworzyć wartościowe treści, które będą chętnie udostępniane, czytamy w prdaily.com.
Internauci chętnie czytają i udostępniają treści inspirujące i edukacyjne – wynika z tekstu. 43 proc. chętnie dzieli się natomiast zabawnymi materiałami. Dalej czytamy także, że bardzo istotna jest oryginalność. Warto zadbać o niepowielanie treści i niewykorzystywanie zdjęć z darmowych baz.
Okazuje się również, że dobrze odbierane jest informowanie o źródłach danej informacji. Czytelnicy chcą sprawdzić podane wiadomości i wiedzieć, skąd pochodzą dane. To buduje u czytelników zaufanie. Z kolei komunikaty sprzedażowe zniechęcają odbiorców. 30 proc. konsumentów uważa, że nawet jeśli w materiale tylko wspomniano o produkcie czy usłudze, sprawia to, że tracą zaufanie do autora – czytamy. Istotne również, by nie każda udostępniona treść zawierała logo firmy czy link do jej strony albo firmowy hashtag.
kliknij, aby powiększyć