niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościPodsumowanie kampanii WDA

Podsumowanie kampanii WDA

Spot reklamowy Warszawy emitowany w stacji BBC World obejrzało na przełomie kwietnia i maja br. 7,9 miliona Europejczyków. 26% z nich to decyzyjni biznesmeni, 27% liderzy opinii publicznej, 26% odbiorców regularnie podróżuje w celach turystycznych, a 23% to osoby często wyjeżdżające na krótkie wycieczki.
Kampania reklamowa Warszawy prowadzona przez Warsaw Destination Alliance w stacji BBC World trwała 4 tygodnie. Od 20 kwietnia do 19 maja wyemitowano 250 półminutowych spotów promujących stolicę Polski jako atrakcyjny cel turystyczny, kulturalny i biznesowy. Reklama skierowana była do szerokiego grona widzów stacji BBC World w całej Europie. Jej celem było budowanie atrakcyjnego wizerunku miasta na świecie.
Spot reklamowy Warszawy przedstawiał miasto wykorzystując motyw tradycji i historii w połączeniu z nowoczesnością, młodością i dynamizmem. Warsaw Destination Alliance to fundacja stworzona przez największe sieciowe hotele warszawskie. Tworzą ją również linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, galerie, muzea oraz koncerny spożywcze.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj