Karolina Skutela, właścicielka Grayman Communications
Spośród najlepszych PR-owców, z którymi miałam okazję współpracować, żaden nie miał choćby marketingowego wykształcenia. Bo zawód PR-owca to przede wszystkim umiejętność sprawnego posługiwania się wyobraźnią. Stawiając pierwsze kroki w zawodzie, nie warto popadać w kompleksy, porównując się do doświadczonych kolegów. To nie doświadczenie, a właśnie świeżość spojrzenia „przenosi góry”.
„Jeżeli czegoś się nie da zrobić, poproś o to kogoś, kto o tym nie wie” albo „Jeżeli czegoś nie wolno, ale bardzo się chce, to można” – to złote myśli, jakie przyświecają pracy twórczej w naszej agencji, która doceniana jest, przede wszystkim właśnie, za niestandardowe i kreatywne podejście do PR. Bo PR to z jednej strony kreacja i nieszablonowe pomysły, ale z drugiej – także ich odpowiedzialna, rzetelna i konsekwentna egzekucja, która wymaga nie tylko twardych umiejętności, ale czasem i twardego tyłka.
Karolina Skutela – absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła London School of Public Relations oraz Warszawską Akademię Filmową w kierunku filmoznawstwa. Z branżą PR związana jest od 10 lat, a doświadczenie zdobywała pracując m.in w agencji Partner of Promotion. Od 3 lat samodzielnie w biznesie, z sukcesem prowadzi agencję Grayman Communications, która obsługuje takich Klientów jak: Leifheit Polska, UPC, BIOMED, Hines, Global Oconnect czy level27. Agencja specjalizuje się w PR produktowym i korporacyjnym, social media, eventach oraz zakupie mediów. Karolina jest także właścicielką marki obuwniczej, którą rozwija z powodzeniem na rynkach zagranicznych oraz udziałowcem w nowo-technologicznym, polskim start-upie z dziedziny holografii – Leia Display System.
ZOBACZ TEŻ:
#PodzielSięDoświadczeniem. Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication
#PodzielSięDoświadczeniem to akcja redakcyjna PRoto.pl skierowana do młodszych czytelników. Pytamy prezesów agencji, ekspertów, doświadczonych praktyków z brażny PR, marketingu, mediów społecznościowych o jedną radę dla osób początkujących w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.
Naszym celem jest z jednej strony stworzenie redakcyjnego kompendium, know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie, a z drugiej – przestrzeni dla pracodawców, w której mogliby wskazać, jakie umiejętności i postawy są ich zdaniem ważne. Za cykl publikacji odpowiada Joanna Jałowiec.
Joanna Jałowiec. Redaktor naczelna PRoto.pl. Od ponad 10 lat w mediach. Specjalizuje się w wywiadach. Zawodowo interesują ją media społecznościowe, CSR, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej.