25 marca 2025 roku firma bukmacherska STS wystartowała z kampanią wizerunkową, która rozpoczyna się powstaniem nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Inicjatywa ma za zadanie pokazać, że dzięki marce kibice mogą przeżywać sportowe emocje intensywniej, bardziej i na własnych zasadach. Ambasadorem STS został raper Wojciech Sosnowski, znany jako Sokół.
STS wyjaśnia, że w świecie, w którym niemal każdy człowiek w wielu sferach życia chce doświadczać więcej, zakłady bukmacherskie stają się naturalnym dopełnieniem kibicowania. To one dodają bowiem meczom dodatkowego kontekstu, a także sprawiają, że każde zagranie, każda minuta i każda decyzja sędziego nabierają większego znaczenia. Dają również poczucie uczestnictwa, niezależnie od tego, gdzie ogląda się dane widowisko.
Hasło „Pokaż swoje bardziej” ma eksponować zaangażowanie marki w dostarczanie graczom „unikalnych i emocjonujących przeżyć”. Nowa platforma komunikacyjna ma być natomiast krokiem w stronę odświeżenia wizerunku marki, stanowić odpowiedź na potrzeby klientów, a także wyróżniać firmę na tle rosnącej konkurencji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
Ważnym elementem związanym ze startem nowej platformy jest współpraca z Sokołem. Działania z raperem mają bowiem jeszcze mocniej podkreślić wejście marki w obszar lifestyle’u. STS wspomina, że Sokół jest osobą, która „idealnie odzwierciedla nie tylko wartości marki, ale także doskonale obrazuje główne przesłanie kampanii”. „To postać bardzo autentyczna, z silnym charakterem, który żyje na własnych zasadach, stawiając przy tym na siebie i własne wybory. Wspólnie z nim, właśnie poprzez tę autentyczność, budujemy przestrzeń do przeżywania prawdziwych i głębokich emocji” – komentuje Mateusz Pszonka, Head of Content STS.
W ramach akcji powstały specjalne spoty o różnej długości, w tym pięcio-, sześcio-, piętnasto- i tydziestosekundowe. Autorami scenariusza spotów są Mateusz Pszonka, Head of Content STS, Kamil Gajewski, Art Director STS, oraz sam Sokół. Reżyserami wideo byli Michał Więckowski i Mateusz Erdman. Za produkcję odpowiadało studio Dynamo Film, a postprodukcję Dynamo Post.
Źródło: youtube.com/STS_PL
Kampania będzie promowana w portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, na Spotify, a także w mediach społecznościowych i na YouTubie. Komunikacja obejmuje także stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Inicjatywa ma być również widoczna w lokalach stacjonarnych STS. (ao)