819 zgłoszeń, 102 projekty nominowane, w tym 18 za kampanie PR – oto bilans Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2011, z którego Polska nie wyjechała z pustymi rękami. Srebrnego Lwa otrzymała agencja Hill and Knowlton Poland za kampanię „MAM SM”.
Kampanię „MAM SM” („Uderstanding Multiple Sclerosis”) nominowaną w kategorii „Healthcare and Services” (grupa „Sectors and Services”) agencja zrealizowała dla Gedeon Richter Marketing Polska, by uświadamiać, czym jest stwardnienie rozsiane. W tym celu agencja stworzyła interaktywną symulację objawów choroby dostępną w internecie. Projekt znalazł się na shortliście PR Lions jako jedyny w kategorii i zdobył Srebrnego Lwa. Kampania była też nominowana w kategorii „Best Use of Digital PR”.
Nagroda PR Lions w ramach konkursu Cannes Lions została utworzona w roku 2008 ze względu na wzrost znaczenia PR w komunikacji marketingowej. Projekty są oceniane w trzech grupach: Sectors and Services, Technique i Best Campaign pod kątem kreatywności w zarządzaniu reputacją oraz budowy i ochrony wizerunku firm i marek w kontekście relacji z odbiorcą indywidualnym oraz biznesowym. (es)