Mieliśmy 12 nominacji, ale tylko 2 polskie projekty zasłużyły na złoto w konkursie SABRE EMEA Awards na najlepszą kampanię. Na podium stanęły Headlines Porter Noveli i Partner of Promotion.
Jak informowaliśmy jakiś czas temu, polskie kampanie zdominowały kategorię przeznaczoną dla krajów bałtyckich. Na 5 nominowanych aż 4 kampanie były autorstwa Polaków. Nominowano: Danone Nations Cup (24/7 PR dla Danone), kampanię dotyczącą grypy (Solski BM dla Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej), działania Partner of Promotion dla Souter Holdings Poland (PolskiBus) oraz projekt „Polka w ciąży” (Headlines Porter Novelli dla ADAMED). Zwycięzcą okrzyknięto ten ostatni. Globalna sieć Porter Novelli, do której należy Headlines, otrzymała podczas Gali aż 5 statuetek, najwięcej spośród wszystkich firm sieciowych. Paul Holmes podkreślił, że kategorie regionalne (w tym m.in. krajów bałtyckich) były najtrudniejsze, ponieważ oceniano w sumie ponad 80 kampanii.
Drugim zwycięzcą została kampania Partner of Promotion „Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” – w kategorii „Issues Management”. Projekt został zrealizowany dla Ministerstwa Gospodarki. Jego celem było zwiększenie wiedzy Polaków o energetyce jądrowej i korzyściach wynikających z budowy elektrowni jądrowej w Polsce.
Lista wszystkich nagrodzonych projektów dostępna jest tutaj. (es)