Coraz bliżej rozstrzygnięcia tegorocznej edycji konkursu EMEA SABRE Awards. Do tegorocznych finałów zakwalifikowano 13 polskich projektów.
Jury doceniło kampanię PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, którą zrealizowały agencje On Board PR i VML Poland. Otrzymała ona nominację w kategorii „Integrated Marketing”. Z uznaniem spotkał się też projekt „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win” realizowany przez Publicon dla Instytutu Spraw Obywatelskich (nominacja w kategorii obejmującej kraje bałtyckie). W tej samej kategorii wśród nominowanych znalazły się także: kampania społeczna „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” (akcja ZT Kruszwica) oraz projekt „Dzień przyjaciół piłki nożnej”, realizowany przez Fundację Piłka jest piękna, Federację Stowarzyszeń Amazonki i agencję Practum Consulting.
Wyróżniono także działania Konfederacji Lewiatan dotyczące zmian regulacji zamówień publicznych, realizowane przez Genesis Public Relations (w kategorii „Issues Management”). W kategorii „Financial Services” wyróżniono współpracę Getin Noble Bank z blogerami prowadzoną przez Lighthouse Consultants oraz Inkubator Przedsiębiorczości Idea Banku. W finale znalazły się także dwa projekty agencji 24/7Communication – kampania dla Wedla „W kuchni z E.Wedel” (w kategorii dla krajów bałtyckich) oraz kampania „Quality Roadshow” dla McDonald’s (w kategorii „Food Service”), a także Bieg w sukniach ślubnych, realizowany przez MSLGROUP dla Discovery Networks (nominacja w kategorii „Entertainment”). Doceniono także projekt FleishmanHillard dla Gaspol Energy. Kampania Tropiciele Cząstek Stałych (PM Tracers) otrzymała nominację do SABRE w kategorii „Energy and Natural Resources”. W kategorii „Technology: Hardware” nominowano kampanię agencji Sarota PR dla firmy Fortinet, a w kategorii „Technology: Software” kampanię realizowana przez Hill+Knowlton Strategies przy okazji premiery gry wideo „Lords of the Fallen” dla CI Games.
Łącznie do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 2 tys. prac. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas ceremonii 19 maja w Londynie. Kampanie ocenia jury, w skład którego wchodzi ponad 40 specjalistów z branży. Wśród nich Sebastian Stępak z MSL Warsaw. (mb)