Już po raz 15. zostaną wręczone statuetki Stevie Awards w międzynarodowym konkursie biznesowym. Podczas gali w Londynie na scenę po odbiór nagród wejdą przedstawiciele firm z całego świata – w tym również z Polski.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” autorstwa Accor Hotels i agencji Public Dialog otrzyma złotą statuetkę Stevie w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Travel & Tourism. Projekt, którego ambasadorką była piosenkarka Sarsa, otrzyma też srebro w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused.
Czytaj więcej: Kiedy marka robi własne talent show. Wywiad o kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”
Dwie statuetki, srebrną w kategorii Communications or PR Campaign of the Year – Reputation / Brand Management oraz brązową w kategorii Re-Branding / Brand Renovation of the Year, otrzyma też kampania Polpharmy – „Bez wątpienia Polpharma”.
Po jednej nagrodzie mają otrzymać firmy: On Board Think Kong (brąz w kategorii Marketing Campaign of the Year – Financial Products & Services za projekt contentmarketingowy „Finanse po godzinach” dla NN Investment Partners), Garden of Words (brąz w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail za „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”), oraz AmRest Wrocław (srebro w kategorii Corporate Social Responsibility Program of the Year – in Europe za kampanię „Nie wyrzucamy – pomagamy”).
Czytaj więcej: case study kampanii Tesco i Garden of Words
Brązową statuetkę w kategorii Executive of the Year – Advertising, Marketing & Public Relations odbierze też Michał Dunin, współzałożyciel i CEO agencji WebTalk.
Jak podają organizatorzy konkursu, zwycięskie projekty zostały wybrane spośród ponad 3900 zgłoszeń z 74 krajów. Listy wszystkich nagrodzonych kampanii znajdują się na stronie Stevie Awards. (mp)