Od lipca 2019 roku Piotr Szeleszczuk zarządza działem komunikacji marki Adidas, który zajmuje się regionem Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia). Szeleszczuk na stanowisku Director Brand Communications koordynuje wszystkie działania związane z komunikacją konsumencką. Raportuje bezpośrednio do Łukasza Palczaka, Senior Director Brand Communications w Adidasie.
Szeleszczuk pracuje w firmie od niemal ośmiu lat. Rozpoczynał od stanowiska Brand Activation Manager, na którym koordynował realizację kampanii 360 i działań PR w Polsce. Na późniejszych stanowiskach menedżerskich (Senior Brand Communication Manager) odpowiadał za zarządzanie komunikacją marki najpierw w regionie Polski, później krajów bałtyckich, a ostatnio wcześniej wymienionych krajów Europy Wschodniej. W przeszłości był też Content Managerem w bwin oraz PR & Marketing Managerem w Sportklub TV. Karierę rozpoczynał jako dziennikarz sportowy w Gazecie Wyborczej, pracował ponadto jako redaktor prowadzący w Życiu Warszawy i Rzeczpospolitej. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. (mp)