Na początku września 2018 roku fundacja Polish Heritage Hotels zmieniła nazwę na Harmony Polish Hotels. Organizacja zaprezentowała też nową identyfikację wizualną. „Wierzymy, iż wyraża ona to, co w fundacji zawsze było najważniejsze: harmonijną współpracę różnorodnych polskich hoteli na rzecz zapewnienia najwyższej jakości usługi” – czytamy w komunikacie na stronie.
Poprzednie logo i nazwa
Rebranding przygotowywano od momentu połączenia Polish Prestige Hotels z siecią Heritage Hotels w marcu 2017 roku. Komunikacja nowej strategii marketingowej ma być wsparta właśnie odświeżeniem wyglądu brandu fundacji. „Zależy nam na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży” – deklaruje w komunikacie prasowym prezes Harmony Polish Hotels, Krzysztof Jędrocha. Rozwój fundacji zakłada powiększanie liczby zrzeszonych ośrodków głównie z sektora premium.
Konsorcjum marketingowe Harmony Polish Hotels funkcjonuje od 1997 roku i zrzesza ponad 40 ośrodków. Jak deklaruje, swoimi działaniami „wspiera polskie niezależne hotele w budowaniu i umacnianiu swojej konkurencyjnej pozycji na rynku”. (mp)