czwartek, 26 grudnia, 2024

Polityczny PR

Na łamach Super Nowości Paweł Kuca rozmawia z Adamem Łaszynem, prezesem Alert Media Communications, o wizerunku polityków. Łaszyn zauważa, że duży wpływ na nasze wyborcze decyzje ma to, w jaki sposób podany zostanie w mediach przekaz na temat konkretnej partii. Specjalista zauważa także, że jedną z najlepiej wykorzystujących marketing polityczny partii jest PiS, gdzie np. tylko konkretne osoby mogły wypowiadać się na dany temat.
Łaszyn mówi także: „Gdyby Lech Kaczyński miał choć odrobinę profesjonalnych doradców, gdyby ich słuchał, na pewno nie mógłby się zachowywać tak, jak do tej pory”. Lech Kaczyński nie stosuje zasad marketingu politycznego w przeciwieństwie do swej partii, jak tłumaczy Łaszyn: „być może dlatego, że urząd prezydenta jest dany na 5 lat”. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj