Polsat JimJam poinformował o wprowadzaniu nowego logo oraz identyfikacji wizualnej, która zostanie wzbogacona o postaci – wizytówki kanału.
„Logo stało się bardziej żywe i przejrzyste”, a litery „J” z nazwy kanału zmieniły się w Jima i Jama, czyli „dwie sympatyczne i gotowe do zabawy postaci, którym zawsze towarzyszy Gwiazdka” – czytamy w przesłanym materiale prasowym.
Postaci Jim i Jam
Kanał informuje, że odświeżona identyfikacja wizualna stanowi zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku procesu modyfikacji ramówki. Jej podstawą są krótkie programy łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe, czyli serie skupione wokół specjalnego cyklu „Baw się z nami i ucz się świata”.
Poprzednie logo
„Koncepcja odświeżenia marki polegała na stworzeniu silnej i spójnej relacji pomiędzy odnowioną ramówką Polsat JimJam a wizualną stroną kanału. Wszystkie elementy mają odzwierciedlać cel kanału, jakim jest zapewnienie atrakcyjnych treści wzbogaconych o edukacyjne wartości oraz umocnienie jego wizerunku jako bezpiecznego miejsca dla dzieci” – czytamy dalej.
Za przygotowanie nowej identyfikacji odpowiada firma Wiedemann Lampe. Londyńska agencja przygotowała odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące kanał, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną. Projekt został wybrany podczas międzynarodowego przetargu, podczas którego, po wstępnej selekcji, propozycje zostały przedstawione grupie dzieci w wieku od dwóch do pięciu lat.
Polsat JimJam planuje wprowadzać zmiany od 1 sierpnia 2018 roku we wszystkich krajach, w których obecnie jest dostępny. (ak)