W Dodatku Rzeczpospolitej ukazał się artykuł Magdaleny Lemańskiej na temat rozwoju i poprawy wizerunku Polsatu. Autorka uznała Polsat za najbardziej dynamiczną markę. Stacja trafiła do pierwszej trójki najsilniejszych marek medialnych. W tym roku Polsat wizerunkowo zyskał najwięcej pośród wszystkich badanych stacji.
Telewizja od jakiegoś czasu starała się skupiać na poprawie wizerunku „ma nowe logo i programing, bardzo dużo zainwestował w poprawę marki”. Niewątpliwie za lepszy wizerunek stacji, w dużej mierze odpowiada Nina Terentiew, która przekonała właściciela Polsatu do zmian. Na antenie pojawiły się materiały odpowiadające gustom bardziej wymagającej publiczności, powstały nowe seriale i programy rozrywkowe, w których chętnie pokazują się gwiazdy i prezenterzy innych stacji.
Nowe pomysły rozwoju zakładają stworzenie kanałów tematycznych, których zadaniem będzie odebranie widzów konkurencji. (mk)