poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPolska Agencja Kosmiczna szuka firmy do kampanii informacyjno-promocyjnej

Polska Agencja Kosmiczna szuka firmy do kampanii informacyjno-promocyjnej

Polska Agencja Kosmiczna poszukuje agencji, która przygotuje oraz przeprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną poświęconą rozbudowie krajowego systemu serwisów monitoringowych, produktów, narzędzi analitycznych i usług wykorzystujących dane satelitarne oraz towarzyszącej im infrastruktury.

18 lipca 2024 roku Polska Agencja Kosmiczna opublikowała postępowanie dotyczące ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Działania mają być kierowane do szerokiego grona odbiorców: zarówno do przedstawicieli administracji, jak i przedsiębiorców oraz ogółu obywateli. Akcja ma promować i rozpowszechniać wiedzę na temat wykorzystania danych i zobrazowań satelitarnych. Co więcej, kampania będzie także promować organizowane cyklicznie Forum Obserwacji Ziemi – konferencję dla administracji publicznej dotyczącą wykorzystania danych satelitarnych.

Wybrana firma zajmie się realizacją takich działań jak m.in. kampanie informacyjne, artykuły sponsorowane w portalach internetowych, konkursy, wystawy zdjęć satelitarnych, materiały promocyjne obrandowane identyfikacją projektu oraz (w ustalonych wariantach) również identyfikacją NSIS.

Działania obejmą ponadto szkolenia dla administracji z zakresu wykorzystywania danych satelitarnych, które mają zostać zrealizowane w 2024 i 2025 roku.

Proponowane przez Polską Agencję Kosmiczną kanały dotarcia to m.in.: media lokalne i branżowe, media społecznościowe, strona internetowa POLSA, strona internetowa NSIS, mailing, informacje prasowe, materiały informacyjne i kampania w mediach, artykuł sponsorowany.

Wartość szacunkowa zamówienia wynosi blisko 150 tys. zł.

Termin składania ofert upływa 26 lipca 2024 roku o godzinie 9:30.

Zgłoszenia będą oceniane na podstawie ceny (40 proc.) oraz koncepcji przeprowadzenia kampanii (60 proc.).

Oferty należy składać na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj