Znamy już wyniki The Holmes Report za 2008 w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Agencją Roku została Burson-Marsteller. Ponadto wybrano najlepsze agencje w poszczególnych regionach/krajach.
I tak: agencją Centralnej i Wschodniej Europy została polska agencja Profile z siedzibami w Warszawie i Poznaniu, agencją Krajów Beneluksu – agencja Interel, agencją francuską – EURO RSCG Wordwide PR, niemiecką – Oliver Schrott Kommuniction, agencją Półwyspu Iberyjskiego – hiszpańskie Studio de Comunicación, włoską – Manning Selvage&Lee, najlepsza w krajach skandynawskich okazała się szwedzka Prime PR, a na rynku brytyjskim – Blue Rubicon.
W pozostałych kategoriach zostały wyróżnione:
PR konsumencki – agencja Edelman,
PR korporacyjny – niemiecka agencja Hering Schuppener,
PR finansowy – brytyjska agencja Maitland Consultancy,
PR w branży healthcare – brytyjska Chandler Chicco Agency,
Public affairs – Mmd,
PR w branży nowych technologii – Brands2Life.
Ponadto przyznano wyróżnienia w kategoriach:
– najlepsza wielonarodowa agencja, dla której warto pracować – została nią agencja Trimedia;
– najlepsza wąskowyspecjalizowana międzynarodowa agencja, dla której warto pracować – Johnson King;
– najlepsza brytyjska agencja, dla której warto pracować – Mischief;
– najlepsza agencja w Europie, dla której warto pracować – fischerAppelt. (kk)