12 lutego 2025 roku Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłosiła nowe postępowanie przetargowe na realizację trzyletniej kampanii „A drop of excellence. European high quality milk and dairy”. Poprzednie postępowanie zostało unieważnione.
Głównym zadaniem wybranej agencji będzie opracowanie kreacji, wdrożenie i całościowa realizacja trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej mleka i produktów mlecznych. Działania mają być skierowane do rynków w Korei Południowej i Wietnamie.
Celem prowadzonej kampanii jest rozszerzenie rynków eksportowych i zwiększenie sprzedaży mleka oraz produktów mlecznych. Działania mają się koncentrować na budowaniu rozpoznawalności marek i produktów pochodzących z Unii Europejskiej. Zakres obowiązków zawartych w umowie obejmuje także prowadzenie działań informacyjnych, których celem jest zwiększanie świadomości konsumentów na temat właściwości odżywczych mleka i produktów mlecznych.
Główne grupy docelowe to konsumenci, przedstawiciele biznesu związani z importem, dystrybucją i sprzedażą produktów oraz liderzy opinii, w tym influencerzy i dziennikarze.
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zakłada dwuetapową ocenę ofert. Etap pierwszy to ocena spełnienia wymogów formalno-prawnych. Etap drugi zakłada ocenę jakościową, która obejmuje takie kryteria jak kreacja wizerunkowa (25 proc.), efektywność wygenerowanych kontaktów w kampaniach online w ramach reklamy internetowej (25 proc.) oraz cena (50 proc.).
Całkowita wartość budżetu stanowi niemal 1,9 mln euro.
Zamówienie realizowane będzie w okresie 36 miesięcy. Planowany termin rozpoczęcia współpracy to 1 maja 2025 roku.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka mieszczącej się przy ul. Żurawiej 22 w Warszawie. Ostateczny termin składania dokumentów upływa 20 marca 2025 roku o godzinie 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)