Polska otrzymała prestiżową nagrodę w konkursie „2010 CBN Marketing Awards for Expo 2010 Shanghai China”. Wystawa znad Wisły okazała się najlepsza w kategorii: „Najlepsza Promocja Kraju” – Szanghaj Expo 2010.
China Business News oraz biuro organizatorów Światowej Wystawy Expo 2010 w Szanghaju wyróżniło 15 przedsiębiorstw, 10 krajów oraz 5 wybitnych osobowości – uczestników wystawy za najlepszą promocję podczas Expo. Polska została wyróżniona razem z takimi krajami jak Wielka Brytania, Arabia Saudyjska, Czechy, Egipt, Francja, Holandia, Japonia, Niemcy oraz Włochy. Wśród nagrodzonych firm znalazły się takie koncerny jak China Telecom, China Mobile, Baosteel and L’Oreal. Nagrodę w kategorii osobowości otrzymał, między innymi, Komisarz Generalny Kanady na Expo. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie opinii komisji złożonej ze specjalistów w dziedzinie promocji, public relations, dziennikarzy CBN oraz rezulatów głosowania on-line.
„Warto podkreślić, iż polski pawilon zostanie ujęty w scenariuszu oficjalnego filmu dokumentalnego przygotowywanego przez organizatorów EXPO 2010. Nasza »wycinanka« stała się jednym z rozpoznawalnych symboli Expo 2010” – przekonuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Pawilon Polski na Expo odwiedziło ponad 8 milionów osób potwierdzając tym samym, że prezentacja Polski spotkała się z wyjątkowym zainteresowaniem Chińczyków. (bs)