Przedmiotem przetargu jest „zaplanowanie i przeprowadzenie działań PR w oparciu o kreację anamorficzną w ramach wizerunkowo-produktowej, zimowej kampanii promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej na wybranych rynkach Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej”. Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 370 235,00 zł.
Mowa o rynkach rosyjskim, ukraińskim, norweskim oraz brytyjskim. Działania mają zostać zreazlizowane na przełomie listopada i grudnia oraz w grudniu 2016 roku (16-18 grudnia – ambient, oraz 7 dni uwzględniających datę 16-18 grudnia na działania w internecie).
Celem działań PR jest zainteresowanie Polską mediów – lokalnych i krajowych – telewizji, internetu i prasy drukowanej oraz mieszkańców miast, w których kampania będzie realizowana. Dodatkowo – również wśród przyjezdnych. Wybrana agencja ma za zadanie m.in. zaprezentować różnorodność i konkurencyjność oferty zimowego wypoczynku w Polsce oraz utrwalić wśród zagranicznych konsumentów wizerunek Polski jako kraju nowoczesnego, gościnnego, nietuzinkowego i zaskakującego.
Ocenie podlegać będą: cena (50 pkt), pomysł kreatywny kampanii (25 pkt) i gwarantownay zasięg działań promocyjnych (25 pkt).
Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2016 r. o godz. 12:00.
Więcej informacji tutaj.
(ak)