Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg, w którym szuka agencji PR. Do obowiązków wybranej w nim firmy należeć będą działania marketingowe, public relations oraz internetowe na rynku izraelskim prowadzone w języku hebrajskim. Agencja odpowiedzialna będzie za m.in. pełne wsparcie PR i działania skierowane do mediów branżowych i konsumenckich w Izraelu, przygotowywanie oficjalnych komunikatów prasowych, organizowanie spotkań z przedstawicielami izraelskich mediów, obsługę hebrajskiej wersji strony internetowej polin.travel oraz fanpage’a polin.travel na Facebooku w języku hebrajskim.
Agencja, aby móc zgłosić swoją ofertę, musi m.in. mieć na swoim koncie co najmniej trzy zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat kampanie internetowe, które miały promować turystykę krajów bądź regionów.
Założeniem projektu jest promocja Polski jako atrakcyjnego kierunku dla turystów izraelskich. Usługi z nim związane będą prowadzone do 30 czerwca 2020 roku na terenie Izraela.
Przy wyborze ofert zamawiający kierować się będzie ceną oferty brutto (waga: 30 proc.), deklarowaną minimalną liczbą fanów pozyskanych w trakcie trwania umowy (30 proc.), propozycją kwoty brutto przeznaczoną na płatne wspieranie postów (20 proc.) oraz strategią wykorzystania platformy Facebook jako kanału komunikacji (20 proc.).
Budżet na projekt wynosi 59788,53 dol. netto.
Oferty można składać do 19 lipca 2019 roku do godz: 10:00 w siedzibie POT. Szczegóły dotyczące przetargu dostępne są na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej. (pm)