niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryPolska Press tworzy biuro marketingu i projektów specjalnych. Na czele Eliza Słoma-Górska

Polska Press tworzy biuro marketingu i projektów specjalnych. Na czele Eliza Słoma-Górska

Wraz z końcem września 2024 roku Polska Press poinformowało o zmianach organizacyjnych i kadrowych w strukturach firmy.

Od 1 października 2024 roku Eliza Słoma-Górska obejmie stanowisko dyrektorki biura marketingu i projektów specjalnych. Awans ten jest związany z wprowadzeniem zmian organizacyjnych w Polska Press, w wyniku których powołane zostało biuro marketingu i projektów specjalnych składające się z połączonych dotychczasowych zespołów – działu projektów specjalnych, biura eventów oraz marketingu i komunikacji.

„Nowo utworzony zespół łączy kompetencje i doświadczenia z różnych obszarów, co umożliwi nam lepsze reagowanie na potrzeby rynkowe oraz na wewnętrzne oczekiwania organizacji. Połączenie tych funkcji pozwoli także na bardziej spójne i skuteczne działania komunikacyjne oraz promocję kluczowych inicjatyw” – wyjaśnia Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy, któremu podlegać będzie nowa struktura marketingowa.

Eliza Słoma-Górska związana jest z Polska Press od 2005 roku. Do tej pory jako dyrektorka działu projektów specjalnych w ramach biura reklamy. Pracę w firmie rozpoczynała od stanowiska specjalistki ds. sprzedaży, następnie pełniła funkcję kierowniczki projektu oraz zastępczyni dyrektora ds. sprzedaży. Słoma-Górska jest absolwentką handlu zagranicznego na Uczelni Łazarskiego, zdobyła również tytuł magistra w Wyższej szkole menadżerskiej w Warszawie.

Press Global poinformowało także, że Magda Adasiewicz, dotychczasowa dyrektorka biura eventów, oraz Aleksandra Kuźbida, dyrektorka biura marketingu i komunikacji, zakończyły współpracę z firmą. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj