piątek, 14 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPolska promuje się w USA. Ruszyła kampania

Polska promuje się w USA. Ruszyła kampania

W lutym 2025 roku Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Chicago ogłosił rozpoczęcie kampanii promującej polską kulturę, gastronomię i naturę w Stanach Zjednoczonych. Akcja przygotowana we współpracy z instytucją kulturalną Smithsonian Media ma na celu zwiększenie świadomości na temat atrakcyjności turystycznej Polski wśród amerykańskich odbiorców.

Inicjatywa jest oparta na zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych, takich jak dynamiczne wide pre-roll, wysokowidoczne jednostki typu slideshow czy specjalne wydania newslettera „Travel & Culture”. Według organizatorów kampanii cyfrowe formaty promocyjne pozwolą na przedstawienie bogactwa polskiej gastronomii, kultury, natury i architektury, co pomoże wzbudzić zainteresowanie Polską jako atrakcyjnym kierunkiem turystycznym. Akcja ma dotrzeć m.in. do 110 tys. subskrybentów newslettera Smithsonian Media, wśród których znajdują się osoby zainteresowane kulturą, podróżami, a także odkrywaniem nowych miejsc.

Kampania zakłada efektywną prezentację wizualnych i tekstowych treści reklamowych oraz budowanie emocji i pozytywnych skojarzeń z Polską jako destynacją turystyczną. W inicjatywie duży nacisk położono na promocję ważnych wydarzeń, takich jak Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie czy Festiwal Wratislavia Cantans we Wrocławiu. Działania obejmą również prezentację polskich atrakcji przyrodniczych, w tym Puszczy Białowieskiej, Mazur czy Tatr.

Inicjatywa ma potrwać trzy miesiące. Twórcy akcja zakładają, że w ciągu tego czasu dotrze ona do niemal miliona Amerykanów. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj