Testa Communications promuje Polskę Wschodnią m.in. w Azji i na Bliskim Wschodzie. Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozstrzygnęła przetarg na realizację części międzynarodowej kampanii promocyjnej Makroregionu Polski Wschodniej. Zwycięzcą konkursu została agencja Testa Communications, która odpowiada za media relations, eventy oraz zakup powierzchni reklamowych na lotniskach.
Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej ma na celu zwiększenie zainteresowania inwestorów zagranicznych i rozwój społeczno-gospodarczy województwa lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego oraz warmińsko-mazurskiego.
W jego ramach zostanie zrealizowana również światowa kampania medialna skierowana przede wszystkim do szefów koncernów międzynarodowych, liderów opinii i międzynarodowych firm konsultingowych obsługujących inwestorów zagranicznych.
Główne kierunki działań promocyjnych to państwa Unii Europejskiej, USA, Rosja, Chiny, Korea, Indie i kraje Zatoki Perskiej. Częściowo działania te zrealizuje Testa Communications, która zajmie się public relations, wydarzeniami specjalnymi, reklamą in-dooor oraz prowadzeniem strony kampanii (landing page).
Wyboru agencji dokonano na podstawie przetargu. Za realizację projektu odpowiadają: Dominika Wrzesińska (senior PR manager) oraz Katarzyna Tyska (PR manager). Realizacja potrwa do końca 2014 roku. (es)