czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolskapresse z nowymi PR-owcami

Polskapresse z nowymi PR-owcami

Dział marketingu i PR Grupy ma nowego starszego specjalistę ds. PR oraz asystenta PR. Pierwszą funkcję objęła była specjalistka ds. PR w sieci hipermarketów Real, Katarzyna Petrykowska. Drugą, w wyniku wewnętrznej rekrutacji, Nina Ruszczyńska.

Katarzyna Petrykowska odpowiadała w Realu za komunikację wewnętrzną, relacje z mediami i koordynację projektów CSR. Do jej obecnych obowiązków w wydawnictwie należy m.in. koordynacja projektów wizerunkowych i odpowiedzialności społecznej. We współpracy z działem HR zajmuje się komunikacją wewnętrzną i dba o wizerunek Grupy jako pracodawcy. Z kolei Nina Ruszczyńska, która dotychczas zajmowała stanowisko asystentki zarządu w Polskapresse, ma wspierać Petrykowską, oprócz tego koordynuje prace związane z programem edukacyjnym „Junior Media”.

Sieć hipermarketów Real nie planuje obsadzać stanowiska po Petrykowskiej. Komunikacja wewnętrzna podlega teraz pod dział personalny, natomiast za komunikację zewnętrzną odpowiada rzeczniczka prasowa Agnieszka Łukiewicz-Stachera oraz Grzegorz Nowak z biura prasowego.

Z Polskapresse odeszła we wrześniu PR manager Joanna Knap. Dział marketingu i PR grupy kierowany jest przez Magdalenę Chudzikiewicz, która pełni jednocześnie funkcję rzecznika prasowego. Do działu marketingu i PR Grupy dołączyła także Małgorzata Burcewicz (wcześniej Saatchi&Saatchi) jako asystentka marketingu. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj