Konsorcjum składające się z agencji Idealia oraz Brand&People wygrało przetarg na obsługę marek Polski Cukier i Dworski – które należą do Krajowej Spółki Cukrowej – w mediach społecznościowych.
Podmiotem wiodącym jest agencja Idealia, która odpowiada za strategię komunikacji oraz obsługę profili Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku i Instagramie i marki Dworski na Facebooku. Do zadań agencji, oprócz regularnego prowadzenia profili, należą animacja społeczności, a także opracowywanie i realizacja konkursów dla fanów obu marek.
Osobą koordynującą prace po stronie agencji Idealia jest Karina Nowak, Account Manager, zaś za content odpowiedzialna jest Kinga Biernacka.
Współpraca rozpoczęła się z końcem września 2017 roku. Strony nie informują o długości trwania umowy.
Krajowa Spółka Cukrowa korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)