niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościPolski produkt w świecie

Polski produkt w świecie

„Polska jako marka nie istnieje w świecie, więc polskie pochodzenie towarów nie jest atutem i inwestorom nie opłaca się go podkreślać” – uważa Mirosław Boruc, dyrektor Instytutu Marki Polskiej. Jego wypowiedź cytuje Rzeczpospolita w artykule „Trudna droga polskiej marki”. Dowiemy się z niego, że biznesmeni nie starają się o zagraniczną ekspansję polskich marek, bo jest to kosztowne i trudne. Jedynie polskie wódki Belvedere i Chopin zostały wypromowane w świecie przez amerykańską firmę Millenium Import LLC. „To pierwszy i jedyny na razie przypadek, kiedy produkty reklamowane jako pochodzące z Polski udało się włączyć do wąskiej grupy najdroższych, luksusowych wyrobów” – pisze Rzeczpospolita.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj