Wczoraj informowaliśmy o finalistach konkursu Golden Drum w kategorii PR, dzisiaj znamy już laureatów. Wśród nich znalazła się agencja Ciszewski PR. W innych kategoriach nagrody zdobyły także agencje Publicis i Heureka.
W kategorii PR nagrodzono 6 projektów. Nagrodę Silver Drum zdobyła kampania „BRITA Tester”, przeprowadzona przez agencję Ciszewski PR dla producenta filtrów do wody. Poza nią nagrodami Golden Drum nagrodzono 5 innych kampanii: „Never Mind The Pollacks” zrealizowaną przez brytyjską agencję Havas Media dla firmy Sainsbury’s, „Samsung Electronics Austria – NONJA” zrealizowaną przez austriacką Traktor Werbeagentur, „Zebrafest”, przygotowaną przez węgierską agencję ACG dla władz XII dzielnicy Budapesztu, „Speed Test of Turkcell 3G”, zrealizowaną przez tureckiego operatora Turkcell Iletisim oraz „Absurdity of the Year”, przygotowaną przez czeską agencję Bison & Rose dla dziennika Hospodářské Noviny.
Nagrodę Golden Drum przyznano także agencji Publicis Poland w kategorii Design & Art Direction, za kampanię „Bezpieczne dziecko w sieci”, zrealizowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje. Silver Drum przypadł w kategorii Interactive Heurece, za kampanię „Wielka Inwazja Małego Głoda”, zrealizowaną dla Danone. (ks)
Pełna lista laureatów dostępna jest tu.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.