W obu konkursach organizowanych przez League of American Communications Professionals (LACP) polskim projektom przyznano łącznie 6 nagród: po dwie platynowe i złote, jedną srebrną i jedną brązową. Laureatami zostali Procontent Communictaions, Clue PR i Public Dialog…
Tegoroczna edycja Spotlight Awards przyniosła złoto firmie Prudential Poland i agencji Procontent Communication w kategorii Multiple/Mixed Formats: Conference/Meeting/Event za projekt „Cha-Ching”. W tej samej kategorii agencja Procontent Communication zdobyła także srebro wraz z Fundacją „Nadzieja na zdrowie” i Kliniką Leczenia Niepłodności „Bocian” za projekt „Płodny Polak”.
Innym konkursem, którego zwycięzcy są już znani jest Magellan Awards Communications Campaign. W tym roku, platynową nagrodę otrzymali autorzy projektu „STOMAlife. Odkryj stomię”. Fundacja STOMAlife oraz Procontent Communications tym samym zdobyły 3 miejsce na świecie w kategorii „Product/Service Comms.: Other”. Ponadto, w kategorii „Product/Service Comms.: Consumer” agencja zdobyła brąz za program “Cha-Ching”, w którego realizacji pomagała firmie Prudential Poland.
Zdobywcą złotej nagrody została natomiast agencja Clue PR wraz z Gumtree Poland za projekt „Start do kariery”, zajmując jednocześnie 4. miejsce w kategorii Client Base / Membership Communications. Platyna zaś powędrowała do agencji Clue PR i firmy Fellowes za projekt Fellowes ERGOTEST 2015, który uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „Product/Service Comms.: Consumer”.
Zwycięską agencją jest także Public Dialog, która razem z ARDOR Auction za projekt “The First Polish Classic Automotive Auction House” otrzymała brąz w kategorii „Product/Service Comms.: Other”. (ak)