W międzynarodowym konkursie branży komunikacji marketingowej Magellan Awards 5 wyróżnień zdobyła Grupa On Board, w skład której wchodzą agencja Public Relations On Board oraz agencja social media Think Kong. Wyróżnienia zdobyły także Clue PR, Garden of Words, Public Dialog oraz Hill + Knowlton Strategies Poland.
Kampania „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” prowadzona dla PZU przez On Board oraz agencję VML Poland jest zwycięzcą w kategorii komunikacji korporacyjnej zdobyła platynowego Magellana oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Najlepiej zrealizowaną kampanią roku została kampania firmy Proama „Wrzucam na luz”, za której realizację odpowiadała agencja Think Kong. Projekt zdobył też złotego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej. Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez tabu” przeprowadzona przez On Board i Think Kong otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę”.
Clue PR za VI edycję kampanii Fellowes „Nie daj się okraść – chroń swoją tożsamość” uzyskało platynowego Magellana, czwarte miejsce wśród TOP 25 zgłoszonych kampanii oraz tytuł najlepszej kampanii agencyjnej. Hill+Knowlton Strategies Poland zdobyło platynowego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” za wprowadzenie gry „Lords of the Fallen” firmy CI Games. W tej samej kategorii srebrnego Magellana otrzymał Public Dialog za kampanię „ORBIS Business Mixers” dla Grupy Hoteli ORBIS. Garden of Words zdobyło natomiast złotego Magellana za kampanię społeczną Tesco dla szkół „Talent do niemarnowania”.
Całość wyników na stronie