Communication Director Magazine przyznał Nagrody European Excellence Awards 2008/2009. Wśród wyróżnionych znalazły się również polskie firmy.
W sumie na tegoroczną edycję konkursu wpłynęło 1400 zgłoszeń. W kategorii komunikacji multikulturowej wyróżniona została agencja Alert Media Communications za projekt promujący tradycję lubawiczowską i kulturę żydowską w Polsce. Kolejnym laureatem, tym razem w kategorii public affairs zostało konsorcjum Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Tribal DDB i Value Media za kampanię Razem 89. Za projekt „Ważą się losy psów i kotów” realizowany dla Royal Canin nagrodę w kategorii spożywczej otrzymała agencja Euro RSCG Sensors. Jurorzy nagrodzili także agencję Fleishman-Hilard z program Talent Club dla Diners Club.
Pierwszą nagrodę w kategorii lokalnej obejmującej kampanie, które były realizowane w Polsce lub Rosji, otrzymało polskie biuro Fleishman-Hillard za projekt Toaleta2012.pl. Wyróżniono także: bank Pekao za komunikację w trakcie kryzysu finansowego oraz agencję Media Consulta za projekt dla Komisji Europejskiej – Akcja Klimat. (bs)