Osiem projektów z Polski znalazło się wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2020 – międzynarodowego konkursu branży public relations, organizowanego od 2008 roku przez The Holmes Group. Ogłoszono listę kampanii, które powalczą o statuetki w tegorocznej, szesnastej edycji.
Na liście finalistów znalazł się projekt „The Best Way to Predict the Future is to Create it”, zrealizowany wspólnie przez Vision Group i Fundację Kulskich. Ma szansę na nagrodę w kategorii „Non Corporate – Government Agencies”.
O statuetkę w kategorii w kategorii „Transportation & Logistics” powalczy z kolei kampania „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla FREE NOW (dawniej Mytaxi).
Z kolei w kategorii Baltic nominowano kilka projektów z Polski. Na liście jest kampania „Mali Ratownicy”, przygotowana dla Volkswagen Group przez agencje Public Dialog i El Padre. Szansę na nagrodę ma też projekt „CUPRA #createthepath” stworzony we współpracy Walk PR, Warsaw Creatives i Walk with David. O statuetkę powalczy także „Death Stranding weather forecast”, akcja stworzona dla Sony Interactive Entertainment Poland przez MSL.
MSL otrzymało również drugą nominację – w kategorii „Chemicals & Industrials” za kampanię „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” – projekt zrealizowany dla ArcelorMittal Poland.
Doceniona została również kampania „Onco-Olympics” przygotowana dla Fundacji Spełnionych Marzeń przez Clue PR. Ma szansę na nagrodę w kategorii „Healthcare Providers”.
Kampania agencji MJCC „McDonald’s ceni dojrzałość” została natomiast nominowana w kategorii „Food Service”.
Zwycięzcy EMEA SABRE Awards 2020 mieli otrzymać nagrody podczas gali 28 maja 2020 roku w Paryżu, jednak z powodu pandemii organizatorzy mają ogłosić w najbliższym czasie inną formę uhonorowania wyróżnionych projektów.
Pełna lista wszystkich nominowanych znajduje się na stronie. (kd)