niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie kluby niechętnie grają w Facebooka

Polskie kluby niechętnie grają w Facebooka

FC Barcelona ma ich ponad 8 mln., Manchester United prawie 7 mln., a GKS Bełchatów  ma ich niespełna… 700 – o tym, że polskie kluby sportowe nie radzą sobie z przyciąganiem fanów na Facebooku pisze dziennik Polska.

Wśród rodzimych klubów sportowych najlepiej radzi sobie Lech Poznań, którego stronę na Facebooku śledzi 88 tysięcy osób. Niektóre kluby, jak np. ŁKS okazały się ofiarami gorliwości swoich kibiców – ma on kilkanaście profili na Facebooku. Żaden z nich nie został jednak założony przez sam klub. W przypadku rywala zza miedzy, czyli Widzewa, profil założony przez kibiców ( ponad 2 tys. fanów) jest znacznie bardziej popularny niż ten oficjalny, który zgromadził dotychczas nieco ponad 900 osób.  Na tym tle lepiej wypada klub siatkarski Skra Bełchatów, który ma ponad 7 tysięcy fanów, a strona klubowa jest często aktualizowana. Dobrze funkcjonuje także konto siatkarek Widzewa, które mają prawie 800 fanów, a na ich facebookowej stronie pojawia się wiele informacji.

Wszystkie wymienione kluby przegrywają jednak… z Lady Gagą, która ma na Facebooku ponad 25 mln fanów. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj