środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPolskie miasta promują się na Mistrzostwach Świata

Polskie miasta promują się na Mistrzostwach Świata

Z początkiem lipca ruszyła billboardowa kampania promocyjna Krakowa, Gdańska i Szczecina w największych aglomeracjach Niemiec. Na plakacie promującym Kraków widnieje „Dama z futbolówką” i hasło: „Kibice witają”. Gdańsk prezentuje się jako miasto „biznesowe”, atrakcyjne dla młodych ludzi, kształtujących swoją karierę zawodową.
Przekaz ten podkreślany jest sloganem „Morze możliwości, więcej możliwości” oraz ilustrowany panoramą Gdańska z uśmiechniętą parą, zachęcającą do odwiedzenia tego największego polskiego miasta na Pomorzu. Kampania Gdańska obejmuje Berlin, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Kolonię, Monachium i jest eksponowana na 1000 billboardów. Szczecin, stolica Pomorza Zachodniego, promowana jest na 450 tablicach w Berlinie oraz Hamburgu. Na plakacie, zaprojektowanym przez lokalną agencję reklamową, można zobaczyć młodą dziewczynę, która w gimnastycznej pozie w sposób symboliczny „łączy” pary miast – Berlin i Szczecin oraz Hamburg i Szczecin. Wszystkie kampanie realizowane są na nośnikach Grupy Ströer od 30 czerwca do 10 lipca.






ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj