Polskie Porty Lotnicze (PPL) ogłosiły postępowanie przetargowe na promocję siatki połączeń z Lotniska Warszawa-Radom. Spółka szuka agencji, które będą prowadziły działania promocyjne na obszarach stanowiących destynacje przewoźnika oraz touroperatorów.
W przetargu zostanie wybrana jedna lub więcej agencji, ponieważ postępowanie podzielone jest na kilkanaście części. Dotyczą one promocji wybranych połączeń z Lotniska Warszawa-Radom, m.in. do Włoch, Turcji, Hiszpanii, Grecji, Albanii, Czarnogóry, Egiptu i na Cypr.
Działania mają skupiać się przede wszystkim na budowaniu świadomości połączeń lotniczych obsługiwanych z Lotniska Warszawa-Radom oraz zwiększeniu liczby pasażerów. Skoncentrowane one będą głównie na prowadzeniu kampanii promocyjnych w mediach internetowych, w tym również w social mediach, a także w prasie, radiu, telewizji i w outdoorze. Wśród zadań agencji znajdą się m.in. kreacja i produkcja materiałów reklamowych, w tym opracowanie i produkcja materiałów graficznych, wideo oraz treści tekstowych wspierających działania marketingowe. Wybrane firmy zajmą się również realizacją kampanii performance marketingowych ukierunkowanych na pozyskanie potencjalnych pasażerów poprzez narzędzia marketingu internetowego, takie jak reklamy PPC, remarketing, SEO oraz działania content marketingowe. Będą również odpowiadać za organizację wydarzeń marketingowych i PR-owych, takich jak spotkania z mediami czy eventy promocyjne z udziałem touroperatorów i przewoźników.
Kryterium oceny zgłoszeń to cena. Okres obowiązywania umowy to 12 miesięcy.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na stronie. Ostateczny termin składania dokumentów upływa 28 kwietnia 2025 roku o godzinie 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)