Nagrody SABRE Awards EMEA, doceniające marki za kształtowanie silnego wizerunku i realizację angażujących kampanii komunikacyjnych, przyznawane są od ponad 40 lat przez PRovoke Media. Tegorocznych zwycięzców ogłoszono 2 kwietnia 2025 roku podczas gali „The Brewery” w Londynie. Wśród nagrodzonych projektów z Polski znalazły się te przygotowane przez VeloBank i Zoom bsc, SEC Newgate CEE i Lighthouse.
VeloBank wraz z agencją Zoom bsc otrzymały statuetkę Diamond SABRE Awards w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR i komunikacji marketingowej za kampanię walentynkową. Projekt zdobył nagrodę główną w kategorii Superior Achievement in Research and Planning za kampanię promująca produkty banku w czasie walentynek. Jest to nagroda przyznawana za osiągnięcia w dziedzinie badań i planowania.
W regionalnej kategorii The Baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie, nagrodę SABRE otrzymała agencja SEC Newgate CEE za kampanię dla TVN Warner Bros. Discovery na rzecz wolnych mediów. Nominowane w tej kategorii były także dwa inne projekty z Polski – kampania Havas PR dla MAX Premium Burgers oraz inicjatywa „Zadbaj o to, co jest w środku” zrealizowana przez agencję Albo albo dla Answear.com.
W kategorii Capital Markets Communications nagrodzono LPP i Lighthouse za kampanię „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”. Projekt zdobył także trzy Złote Spinacze w 2024 roku.
Więcej o projekcie w wywiadzie: Jak zażegnać kryzys i odbudować zaufanie inwestorów? Z Jarosławem Bańdą o sprawie LPP
W finale tegorocznej rywalizacji w kategorii Capital Markets Communications projekt LPP i Lighthouse konkurował z kampanią VeloBanku relacjonującą transformację banku zwieńczoną pozyskaniem amerykańskiego inwestora.
Z listą wszystkich nominowanych projektów z Polski można zapoznać się tutaj. (kn)