Znamy listę nominowanych projektów w konkursie European Excellence Awards 2018. O nagrody powalczą w tym roku cztery polskie kampanie.
W kategorii Retail wśród nominowanych znalazł się projekt „TAKMAN – Najpozytywniejsza praca świata” realizowany przez On Board Think Kong i zespół BERGERCHOJNACKI dla drukarni Chroma.
Na nagrodę w kategorii Issues & Reputation Management szansę mają natomiast Havas PR Warsaw i Polska Izba Ubezpieczeń za kampanię łamiącą schematy komunikacji o ubezpieczeniach.
Wśród nominowanych znaleźli się też Clue PR i Deloitte oraz PayPal Poland za raport „Nowe Tygrysy Europy”, który będzie rywalizował o zwycięstwo w kategorii Data Driven Communications.
W kategorii krajowej – Polska, Ukraina, Mołdawia – o nagrodę będzie walczył projekt Santander Bank Polska i BSS Group „Jak jeździsz”, który popularyzuje bezpieczną jazdę na drogach.
Pełna lista nominowanych jest dostępna na stronie.
Nagrody w ramach European Excellence Awards 2018 przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinach PR-u i komunikacji. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku.
Tegoroczna gala finałowa odbędzie się 6 grudnia w Dublinie. (pp)