Znamy już finalistów tegorocznej edycji konkursu Global Sabre Awards. Wśród nominowanych kampanii znalazły się trzy projekty polskich agencji.
Nominacje przyznano w 30 kategoriach. Polski oddział agencji Fleishmann-Hillard został nominowany w kategorii Public Education za projekt „Toaleta2012.pl – Zmieniamy toalety na lepsze!”, realizowany dla firmy CWS-boco. Za działania prowadzone na Facebooku dla Liberty Direct nominację w kategorii Crisis Management otrzymała natomiast agencja Walk&Talk. Trzecim przedstawicielem polskiej branży PR wśród nominowanych jest Grayling Polska. Agencja ma szansę na nagrodę w kategorii Produkt Media Relations, za kampanię OnLife prowadzoną dla firmy LG Electronics.
Poza kategoriami tematycznymi przewidziano także nagrody dla najlepszej agencji roku oraz najlepszych agencji w poszczególnych sektorach: corporate and financial, public affairs, consumer, technology, healthcare, digital/social. Nominację do tytułu agencji roku otrzymały: Burson-Marsteller, Edelman, Fleishman-Hillard, MSL Group i Weber Shandwick. Wszystkie firmy z tej grupy są obecne na polskim rynku PR.
Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali, zaplanowanej na 29 września w portugalskim mieście Sintra. Wydarzenie to odbędzie się przy okazji dwudniowego szczytu ICCO, poświęconego przyszłości branży PR. (ks)