niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego z Publicity

Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego z Publicity

W wyniku rekomendacji klient rozpoczął współpracę z Publicity. Agencja będzie odpowiedzialna za działania PR, relacje z mediami. Dodatkowo do jej zadań należy obsługa biura prasowego organizowanych przez Stowarzyszenie konkursów – Telemarketer Roku 2016 oraz Złota Słuchawka.

Telemarketer Roku to wydarzenie branży call i contact center. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz całego sektora,  jak i propagowanie najlepszych praktyk rynkowych, a także podnoszenie standardów działania branży.

Projekt ze strony agencji koordynuje zespół pod kierownictwem Edyty Bach. Umowa obowiązuje do czerwca 2016 roku. (mw)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj