Na początku czerwca 2024 roku Compass PR poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Polskim Towarzystwem Pediatrycznym. Agencja wygrała przetarg na obsługę działań komunikacyjnych organizacji naukowej.
Logo Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego
Do zadań Compass PR należą m.in. doradztwo komunikacyjne, planowanie i realizacja działań z obszaru public relations, prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie ekspertów PTP, dialog z liderami opinii oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych. Agencja odpowiada ponadto za identyfikowanie realnych potrzeb pacjentów oraz realizację szeroko zakrojonych działań edukacyjnych.
Zadaniem Compass PR jest także stworzenie nowej strony internetowej Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego.
Z ramienia agencji działania dla tego klienta prowadzi Agnieszka Pawlikowska, Managing Partner. Umowę podpisano w połowie kwietnia 2024 roku, a współpraca potrwa do końca roku.
Do tej pory towarzystwo naukowe nie korzystało z usług agencji PR.
W przetargu wzięły udział trzy agencje. (mb)