Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webrinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00.
Spotkanie poprowadzą Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM, dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
Eksperci będą rozmawiać o pomiarach efektywności w sponsoringu zarówno sportu, jak i wydarzeń kulturalnych.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego.
Dla sponsorów, którzy analizują medialność osób lub imprez, które sponsorują i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na kolejny sezon. Dużo wartości znajdą też sponsorowani, aby umieć udowodnić swój potencjał wizerunkowy poprzez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Agenda spotkania:
- Dlaczego warto mierzyć efektywność sponsoringu?
- Sponsoring jako forma komunikacji marketingowej
- Metodologia pomiaru efektywności sponsoringu
- Narzędzia do monitorowania efektywności sponsoringu
- Typy badań i raportów w ocenie sponsoringu
- Wykorzystanie danych
Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.