poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPomorskie wybierze strategię

Pomorskie wybierze strategię

9 marca rozpoczął się konkurs na przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR-owską turystycznej kampanii promocyjnej województwa pomorskiego. Wyłoniona w drodze konkursu instytucja przygotuje strategię komunikacji wraz z dokumentacją wdrożeniową dla kolejnych działań w ramach kampanii realizowanej na rynku krajowym. Całkowity koszt realizacji projektu to 5 433 050 zł, a szacunkowa wartość dla tego zamówienia to: 273 280 zł (kwoty brutto).

Przygotowana strategia komunikacji powinna zbudować turystyczną markę województwa pomorskiego. Motywem przewodnim, stanowiącym podstawowy przekaz kampanii mają być cztery główne kierunki rozwoju turystyki w województwie pomorskim: turystyka kulturowa, wodna, aktywna oraz wypoczynkowa wraz z wellness & SPA.

Realizacja całego projektu zakończy się w maju 2012 roku, a jej główna część przypadnie na II i III kwartał 2011 roku. Ogłoszenie o konkursie dostępne jest na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego  wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie składać można do 22 marca, a zaproszeni uczestnicy na złożenie prac konkursowych będą mieli czas do 16 kwietnia. Nagrodą w konkursie jest zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

 Projekt jest realizowany przez Samorząd Województwa Pomorskiego i Pomorską Regionalną Organizację turystyczną w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj