W najnowszym wydaniu Tygodnika Wałbrzyskiego pojawił się artykuł Beaty Moskal-Słaniewskiej na temat działań promocyjnych Urzędu Miasta w Wałbrzychu.
Kierownik Biura Promocji, Artur Wylanowski wraz ze swoim zespołem ma za zadanie stworzyć przyjazny wizerunek miasta, nie tylko dla turystów, ale głównie dla samych wałbrzyszan. Jednym z głównych zadań jest włączenie i zaangażowanie mieszkańców w życie miejscowości. Na działania promocyjne przeznaczono 723 tys. zł. W planach jest organizacja: kampanii promocyjnych, wydarzeń medialnych, projektowanie gadżetów kojarzących się z miastem oraz rozwój współpracy z zagranicą.
Do tej pory miasto wydało specjalny trzyjęzyczny przewodnik, kilka tysięcy kalendarzy ściennych i biurowych oraz kolorowe kubki. Poza tym stworzono specjalną stronę internetową Wałbrzycha, która jest prawdziwą kopalnią ciekawostek dla zainteresowanych miejscowością. (mk)