poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPomysły na promocję Wałbrzycha

Pomysły na promocję Wałbrzycha

W najnowszym wydaniu Tygodnika Wałbrzyskiego pojawił się artykuł Beaty Moskal-Słaniewskiej na temat działań promocyjnych Urzędu Miasta w Wałbrzychu.

Kierownik Biura Promocji, Artur Wylanowski wraz ze swoim zespołem ma za zadanie stworzyć przyjazny wizerunek miasta, nie tylko dla turystów, ale głównie dla samych wałbrzyszan. Jednym z głównych zadań jest włączenie i zaangażowanie mieszkańców w życie miejscowości. Na działania promocyjne przeznaczono 723 tys. zł. W planach jest organizacja: kampanii promocyjnych, wydarzeń medialnych, projektowanie gadżetów kojarzących się z miastem oraz rozwój współpracy z zagranicą.

Do tej pory miasto wydało specjalny trzyjęzyczny przewodnik, kilka tysięcy kalendarzy ściennych i biurowych oraz kolorowe kubki. Poza tym stworzono specjalną stronę internetową Wałbrzycha, która jest prawdziwą kopalnią ciekawostek dla zainteresowanych miejscowością. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj