czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPopularny nie znaczy lubiany

Popularny nie znaczy lubiany

Popularność nie zawsze przekłada się na dobry wizerunek – taki wniosek można wyciągnąć z badania dotyczącego obecności marek bankowych w sieci, przygotowanego przez Brand24 i agencję SociAll.

Organizatorzy badania prześledzili 53 tys. wzmianek o bankach, które pojawiły się w listopadzie i grudniu zeszłego roku w internecie. Internauci najczęściej dyskutowali na temat BZ WBK – tego banku dotyczyło 3,7 tys. wpisów. Największe polskie banki – PKO Bank Polski oraz Pekao znalazły się w zestawieniu dopiero na 3. i 4. miejscu. Drugie niespodziewanie zajął bank Credit Agricole. Największy polski bank internetowy mBank zajął 6. miejsce.

Okazało się jednak, że to właśnie o mBanku internauci wypowiadali się najlepiej (zbadano stosunek komentarzy negatywnych i pozytywnych). Na drugim końcu znalazł się Getin Bank, z największym odsetkiem negatywnych opinii. Niepochlebne recenzje stanowiły także ponad połowę komentarzy umieszczonych pod adresem PKO Banku Polskiego. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj