poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPorażka za 22 tysiące

Porażka za 22 tysiące

Według Grzegorza Józefczuka z Gazety Wyborczej miejski kalendarz Lublina na 2010 rok przypomina reklamę firmy pogrzebowej. Kalendarz, będący jednym z gadżetów promujących stolicę Lubelszczyzny, został wydany w lutym tego roku. Według autora artykułu przedsięwzięcie to było „dramatyczną porażką”, kosztującą 22 tysiące złotych. Józefczuk krytykuje twórcę kalendarza za umieszczenie w nim wyglądających upiornie, przerobionych w Photoshopie pejzaży Lublina i ponurej kolorystyki. Na tym tle umieszczono twarze pięknych, acz demonicznych kobiet.

„Ten nietrafiony i przedstawiający z goła odwrotny od zaplanowanego wizerunek miasta kalendarz ma wisieć tylko przy urzędowych biurkach w Urzędzie Miasta” – podsumowuje autor artykułu dodając, że będzie on tam umieszczany po to, aby straszyć petentów. (ks) 

Wybrane strony kalendarza można obejrzeć tu.

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej specyficznej promocji? 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj