Port Lotniczy Warszawa/Modlin ma nowe logo, które posłuży jako baza do dalszych działań wizerunkowych, promocyjnych i komunikacyjnych. Autorem znaku jest agencja reklamowa SaltPepper Brand Design.
Nowa kreacja logo, przez władze lotniska, określana jest mianem „synergii unikalności folklorystycznej i geograficznej regionu z prostotą, niosącą ze sobą szczere emocje”. Nawiązuje do kolorystyki folkloru Mazowsza. Koncepcja obrazuje układ dwóch rzek (Wisły i Narwi), łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Zielona kolorystyka odwołuje się natomiast do pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko „jako nowoczesne i przyjazne miejsce”. Całość obecnego znaku ujęta jest w kształt kuli, która ma nasuwać skojarzenia z kulą ziemską, a co za tym idzie – z podróżowaniem i bliskością lotniska z resztą świata. (es)