10. maja agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła realizację akcji charytatywnej „Pospolite golenie”. Jej inicjatorami są marka Gillette i Fundacja Niezapominajka Ilony Felicjańskiej. Podczas wydarzenia znani mężczyźni mają golić swoje zarosty nową maszynką Gillette Fusion. Każdy zgolony zarost to cegiełka na cel charytatywny – organizację Pierwszej Onko – Olimpiady dla dzieci wychodzących z choroby onkologicznej. Za każde golenie zapłaci sponsor kampanii. Ambasadorami kampanii są aktorzy Rafał Cieszyński, Andrzej Nejman oraz prezenter telewizyjny, Marcin Prokop.
„Pospolite golenie” ma także odwiedzić główne polskie miasta, każdy będzie mógł ogolić swój zarost najnowszą maszynką Gillette Fusion i w ten sposób przyczynić się do zebrania pieniędzy. Trasa „Pospolitego golenia” rozpocznie się 30. maja w Wąsowie, a zakończy się 21. lipca w Goleniowie. W ramach współpracy z marką Gillette, agencja Headlines zajmuje się oprawą medialną kampanii „Pospolite Golenie” oraz organizacją wydarzenia inaugurującego akcję. Firma odpowiedzialna jest również za relacje z mediami w związku z wprowadzeniem na rynek nowej linii produktów Gillette Fusion. (kk)