Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na działania komunikacyjne związane z udziałem Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai.
Wybrana agencja zajmie się 12 zadaniami – wśród nich są działania media relations, promocja w mediach społecznościowych, organizacja wydarzeń, redakcja strony internetowej, organizacja wyjazdów dziennikarzy na Expo i inne aktywności zaproponowane przez wykonawcę.
Cele komunikacyjne wynikają z założeń zawartych w koncepcji programowej udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju, które obejmują zarówno wzmocnienie wizerunku Polski na arenie międzynarodowej, jak i promocję gospodarczą. Polska zamierza prezentować technologię i firmy reprezentujące branże strategiczne z punktu widzenia potencjału eksportowego na rynki Bliskiego Wschodu. Rekomendowane przez organizatorów tematy przewodnie ekspozycji to zrównoważony rozwój i mobilność, a hasło Polskiego Pawilonu brzmi: „Creativity inspired by nature”. Polska ma zostać zaprezentowana jako „silny ośrodek współpracy, który przez rozwój nauki oferuje światu zrównoważone, przyjazne środowisku, inspirowane naturą technologie”.
Wybrana w przetargu firma ma zapewni Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu wsparcie w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej przez promowanie „kluczowych sukcesów w obszarach gospodarki, nauki i kultury”.
Udział w postępowaniu mogą wziąć firmy, które mają na koncie realizację co najmniej czterech kampanii komunikacyjnych w Polsce i na co najmniej jednym rynku zagranicznym (o wartości min. 500 tys. zł netto i trwających min. 10 miesięcy) oraz dysponują zespołem, w skład którego wejdą PR Manager, specjalista media relations, redaktor/specjalista ds. tworzenia treści na potrzeby działań w social mediach, specjalista ds. tworzenia treści multimedialnych, grafik oraz specjalista ds. płatnych kampanii w social mediach.
Zgłaszający wraz z ofertą mają przygotować koncepcję realizacji zamówienia (liczącą maksymalnie 40 slajdów/40 stron A4), obejmującą prezentację założeń strategicznych i kreatywnych dla wszystkich 12 zadań ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o następujące kryteria: jakość koncepcji realizacji zamówienia (40 proc.), portfolio i doświadczenie zespołu (20 proc.), cena (40 proc.).
Termin składania ofert upływa 28 czerwca 2021 roku o 10:00. Współpraca ma potrwać 11 miesięcy.
PAIiH przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu dla pięciu najwyżej ocenionych podmiotów – po 5000 zł netto dla trzech pierwszych najwyżej ocenionych wykonawców, a po 2000 zł netto dla dwóch kolejnych.
Częściowy budżet został podany dla części, w których działania mają zaproponować wykonawcy – kampania w social mediach oraz kampania promująca Pawilon Polski, który łącznie wynosi 1,6 mln brutto. Całkowity budżet zostanie podany po otwarciu ofert (które nastąpi 28 czerwca o 11:00).
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (mb)