sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPOT planuje zagraniczną kampanię wizerunkową pod hasłem „Poland. More than you expected”

POT planuje zagraniczną kampanię wizerunkową pod hasłem „Poland. More than you expected”

Polska Organizacja Turystyczna zamierza przeprowadzić zagraniczną kampanię wizerunkową kraju. Hasło akcji ma brzmieć „Poland. More than you expected”. POT szuka agencji do realizacji projektu.

Kampania ma promować polską ofertę turystyczną wśród mieszkańców Włoch, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii,
Norwegii, Finlandii, Czech i Stanów Zjednoczonych.

Celem działań jest „zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć”. Akcja ma zaprezentować atrakcje, „które na pierwszy rzut oka mogą kojarzyć się z innymi bardziej znanymi regionami/krajami świata”. Kampania ma przede wszystkim bazować na pokazaniu miejsc oraz ofert, które mogą się nie kojarzyć się w oczywisty sposób z Polską, „zaś ich rozmach i oryginalność przywodzi na myśl światowej sławy atrakcje” – POT wymienia np. zamek w Mosznej, windsurfing na Helu, europejską pustynię w Słowińskim PN, alpejskie widoki w Tatrach czy polską „Amazonię” w Narwiańskim Parku Narodowym.

Termin realizacji kampanii to III/IV kwartał 2021 roku. Działania mają potrwać cztery tygodnie. Budżet kampanii wynosi 630 tys. zł netto. Kampania ma dotrzeć łącznie do ok. 22,3 mln unikalnych użytkowników.

Akcja ma być prowadzona m.in. w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), portalach horyzontalnych, lifestylowych i podróżniczych oraz na YouTubie.  

Zadaniem agencji będzie przygotowanie materiałów reklamowych zgodnie ze wstępną koncepcją kampanii, przygotowanie mediaplanu, zakup powierzchni reklamowej, realizacja kampanii zgodnie z założonym media planem i budżetem, stały monitoring i optymalizacja kampanii, raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektów kampanii na bieżąco oraz przedstawienie podsumowania na zakończenie kampanii.

POT jest obecnie na etapie przeprowadzenia rozeznania rynku co do wyceny działań. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj