Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „Poland. More than you expected”. Celem projektu jest „zaskoczenie odbiorców różnorodnością oraz bogactwem atrakcji, które na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć”.
Akcja ma promować polską ofertę turystyczną wśród mieszkańców Hiszpanii, Włoch, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czech oraz wybranych stanów USA – Nowego Jorku, New Jersey, Illinois, Florydy i Kalifornii.
Źródło: youtube.com/Poland Travel
W ramach akcji stworzono spot promocyjny inspirowany „ślepymi testami” – wybranym osobom, pochodzącym z różnych krajów, pokazywane są zdjęcia polskich atrakcji turystycznych. Ich zadaniem jest wskazanie, gdzie zostały one zrobione. Za realizację materiału wideo odpowiadała agencja Pro Loko.
„Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem »Poland. More than you expected« planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej” – mówi Rafał Szlachta, prezes POT.
Głównymi kanałami komunikacyjnymi są Google Display Network, portale horyzontalne oraz media społecznościowe (YouTube, Facebook).
Kampania ruszyła na początku listopada 2021 roku. Działania promocyjne trwać będą do końca grudnia 2021 roku.
POT pod koniec października 2021 roku rozstrzygnął przetarg na realizację tej kampanii. Najkorzystniejszą ofertę przedstawił eSky.pl. Projekt wyceniono na 707 460,27 zł brutto. (as)
Zobacz więcej: POT ogłasza przetarg