Polska Organizacja Turystyczna chce zatrudnić agencję, która zajmie się realizacją kampanii promującej obszar Polski Wschodniej w mediach społecznościowych.
Wybrana firma będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie działań promocyjnych na Facebooku oraz Instagramie. Celem tych działań ma być m.in.:
- promocja Polski Wschodniej, w szczególności obszarów dotkniętych kryzysem i stanem wyjątkowym, jako miejsc atrakcyjnych turystycznie;
- promowanie wypoczynku „w rytmie slow”, na łonie natury, nastawionego na odkrywanie nieznanych miejsc, kultury, przyrody i lokalnej kuchni;
- promocja turystyki kulinarnej;
- promocja Polski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, ze szczególnym naciskiem na promowanie wschodniej części kraju;
- wykreowanie mody na podróżowanie po Polsce szlakami UNESCO (obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO);
- ożywienie ruchu turystycznego, a co za tym idzie ożywienie rozwoju turystyki w kraju oraz rozwój lokalnej gospodarki;
- przedłużenie sezonu.
Czytaj też: Ponad milion złotych na promocję Podlasia. Rząd uruchomił specjalny program
POT zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 147 600 zł brutto.
Realizacja zadań ma odbyć się w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
Od zgłaszających oczekiwane jest doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na kwotę min. 100 tys. zł brutto każda.
Złożone oferty będą oceniane w oparciu o kryteria:
- Zasięg kampanii wideo – 40 proc.
- Koncepcja (wizualizacja wraz z treścią) – 30 proc.
- Dodatkowe działania (wizualizacja każdego z działań wraz z treścią) – 30 proc.
Oferty można składać do 23 lipca 2024 roku do godziny 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej, korzystając z „Formularza złożenia oferty lub wniosku”.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. (mb)