poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPOT unieważnia przetarg na PR w Chinach

POT unieważnia przetarg na PR w Chinach

Polska Organizacja Turystyczna unieważniła przetarg dotyczący realizacji działań PR-owskich na rynku chińskim. W procedurze jedynym kryterium była cena, a najniższa zaproponowana cena przewyższyła kwotę, jaką POT zamierzał wydać na ten cel.

W przetargu wzięło udział pięć firm. Najtańsza okazała się oferta pekińskiej firmy Lavendr Media China, która zaproponowała działania warte 116 260 euro. Budżet kampanii miał natomiast wynosić 400 tys. złotych. Wśród polskich firm swoje oferty złożyły: Ogilvy PR (z najwyższą ceną – 859 127 euro), Scarlet Oak (zaproponowana cena: 178,6 tys. euro) i Classic China (185 tys. euro).

POT ponownie rozpisze przetarg. Niewykluczone, że tym razem zostanie zmodyfikowany przedmiot zamówienia. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj